09155067325 _ 09154136341

سقف کاذب pvc چیست؟

سقف کاذب pvc می تواند در بسیاری از موارد به ساختمان و فرایندهای زیبا سازی آن کمک کند. اجرای سقف کاذب pvc یک امر تخصصی بشمار می آید و پیشنهاد می کنیم که این کار را به افراد متخصص بسپارید. سقف کاذب ساده مورد پسند بسیاری از مشتریان است. قیمت سقف کاذب pvc بسیار مناسب تر از بقیه رقبایش در بازار است. بهتر است شما عزیزان با انواع سقف کاذب پی وی سی آشنایی داشته باشید.

یکی از مهمترین متریال هایی که در ساخت دکوراسیون های دخلی به کار می رود پی وی سی می باشد. این ماده از استحکام و دوام بالایی برای بلند مدت برخوردار می باشد. بهتر است بدانید همین مورد باعث شده است که از این متریال بسیار زیاد در حمام و دستشویی استفاده شود.

این نوع متریال به عنوان دیوارپوش و کفپوش نیز مورد استفاده قرار می گیرد.، اما در این میان انواع سقف کاذب پی وی سی طرفداران زیادی دارد. این سقف امروزه تبدیل شده اند به انتخاب بسیاری از افرادی که قصد دارند دکوراسیون داخلی خانه شان را تغییر دهند.

سقف کاذب pvc

PVC در واقه نوعی پلاستیک سخت به حساب می آید که یکی از اجزای تشکیل دهنده آن پلی وینیل کلراید می باشد و در فرآیندی شیمیایی حرارتی تولید می شود. این ماده یک از فرآورده های نفتی است و  محدودیت هایی که دیگر متریال ساختمانی دارند را به هیچ عنوان ندارد. این موضوع در انواع سقف کاذب نیز مشهود است.

PVC دارای ساختاری است که می توان آن را به راحتی به هر حالتی در آورد و به آن شکل متفاوتی را داد. سقف کاذب PVC در را شما می توانید با توجه به سلیقه تان در طرح ها و رنگ های مختلف انتخاب کنید.

سقف کاذب پی وی سی می تواند در کنار زیبایی که وجود می آورد باعث استحاکم ساختمان نیز شود. این مدل از سقف دارای مزایا و معایب زیادی است که قابلیت استفاده آن را به شدت گسترده می کند.

ویژگی های مثبت سقف کاذب پی وی سی

دقت داشته باشید که این ویژگی ها برای انواع سقف کاذب پی وی سی بشمار می آید و ما پیشنهاد می می کنیم با دقت کامل بخوانید تا در زمان خرید و یا انتخاب سقف های پی وی سی به هیچ مشکلی برخورد نداشته باشید.

  • شما عزیزان می توانید با استفاده از سقف کاذب PVC در صرف زمان و هزینه هایتان نیز صرفه جویی قابل توجهی داشته باشید. شما با خرید این مدل از سقف ها دیگر نیازی به رنگ آمیزی آن نیز ندارید.
  • این نوع سقف به نوعی یک عایق حرارتی مناسب نیز محسوب می شود که از هدر رفتن گرما و سرما در منزل شما جلوگیری می کند و در نتیجه هزینه های شما را نیز کاهش می دهد.
  • سقف کاذب پی وی سی دارای قابلیت نور پردازی عالی نیز هست که این امر با استفاده از لامپ های ال ای دی به خوبی قابل انجام می باشد.
  • سقف PVC دارای ساختاری است که آن را ضد آب می کند  و شما می توانید به راحتی آنها را می توان آن را با بشویید و به هر نوع آلودگی را از روی آنها پاک کنید. یکی از دلایلی که حتما باید پی وی سی ضد آب باشد در واقع استفاده آن در حمام و سرویس بهداشتی است.
  • هر کدام از پانل های سقف پی وی سی قابلیت تعویض دارند و شما می توانید با توجه به گذشت زمان آنها را با پانل های دیگر جایگزین کنید. این جایگزین شدن می تواند برای شما این امکان را به وجود آورد که در هر زمان که تمایل داشتید بتوانید رنگ سقف کاذب خود را عوض کنید. البته اجرای سقف کاذب pvc از عواملی است که پیشنهاد می کنیم آن را به متخصص بسپارید.
  • سقف پی وی سی را می توانید در هر شکل و رنگی که مورد پسندتان است روی سقف تان پیاده سازی کنید.
  • این سقف وزن بسیار کمی دارد سبک است و باعث می شود که میزان بار اضافی خیلی کمی به ساختمان اضافه شود.
  • سقف PVC یک عایق صوتی بسیار عالی بشمار می آید و از انتقال و پراکندگی صدا به خوبی جلوگیری می کند.
  • پی وی سی بسیار مستحکم است و مقاومت بالایی دارد که باعث می شود طول عمر این محصول افزایش قابل توجهی داشته باشد.
  • اجرای سقف pvc کمترین زمان ممکن است.
  • متریال و نیرو متخصص این مدل سقف ها به طور معمول در دسترس هستند که این امر موجب می شود زحمت شما برای جست و جو در این زمینه کاهش پیدا کند.
  • سقف های پی وی سی در مقابل حشرات، باکتری ها و قارچ ها مقاومت خوبی دارند که باعث می شود در بلند مدت عمر مفید آنها افزایش پیدا کند.
  • پشت این سقف دارای فضاهای خاصی است که می توانید لوله کشی ها و تاسیسات برقی را از آنجا رد کنید.
  • این مدل سقف ها اگر در اجرای آنها هیچ مشکلی نباشد نیاز به مواظبت و یا مراقبت خاصی ندارند.
  •  مواد افزودنی و یا مضر در ساختار سقف های پی وی سی بسیار کم است.
  • قیمت سقف کاذب  pvc در مقایسه با بقیه سقف ها بسیار مناسب است.

نقاط ضعف سقف کاذب پی وی سی

  • این سقف ها دارای ظاهری مصنوعی هستند که این مسئله مورد پسند برخی از خریدارن سقف های کاذب نیست.
  • سقف های پی وی سی را در مقابل نور مستقیم خورشید قرار دهید امکان آسیب دیدن آنها بسیار زیاد است زیرا ساختار آنها در مقابل نور خورشید بسیار شکننده است.

سقف پی وی سی ساده

سقف های پی وی سی دارای مدل های مختلفی هستند که شما عزیزان با سلیقه خودتان می توانید از بین آنها انتخاب کنید.  سقف ساده پی وی سی از پر فروش ترین مدل ها بشمار می آید و شما می توانید از آن استفاده کنید.

سقف های پی وی سی ساده به بیشتر در رنگ های سفید ساده در دو حالت مات و براق در بازار وجود دارند. این محصول به طور معمول در ابعاد 20 در 600 سانتی متر و با ضخامت 7 میلی متر تولید می شود و وزنی معادل 290 گرم در هر متر مربع  دارد. البته شما می توانید ابعاد مورد نظر خودتان را با توجه به نیازتان انتخاب کنید. قیمت سقف کاذب pvc بسیار مناسب است.

 

 

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 علاقه مندی
0 مقایسه
حساب کاربری من